Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ntaliausowska | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresŁosiów zarejestrowany02.10.2007 @11:42:16 ostatnio na stronie16.01.2010 @14:21:30

Maturzystka;]

Proszę o wyrozumiałość bo nie jestem profesjonalistą w tym co robie....
Nie wiąże z tym swojej przyszłości,lubię robić zdjęcia i mam nadzieje,że choć w małym stopni jest w nich coś pozytywnego!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.photoblog.pl/natii1989 Gadu-Gadu7794933
digarty101 komentarze5840 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic DMC-LS2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~clair    21.04.2008 @19:31:39
Ja wiem, że wszystko już kiedyś gdzieś było, ale przykro mi, że Twoje zdjęcie ukazało się zaraz po moich 'ramowatych' na n-k.

Bądź co bądź staram się zrozumieć..
~julaszpula    21.04.2008 @17:06:52
skrzydeł potrzebuje a widziałam u Ciebie na zdjęciach.
_______
nie jedz marmolady przed obiadem.
~julaszpula    21.04.2008 @16:59:29
szkoda.
_______
nie jedz marmolady przed obiadem.
~inMyElement    20.04.2008 @10:48:26
dziekuje (:
_______
konichiwa bitches.
~kirei    20.04.2008 @00:25:10
dzięki
_______
Dumbe hundas ne magon beorcan.
Blinde hundas ne magon sēon.
Dēade hundas ne magon bītan.
Dēade fiscas ne magon swimman.
Dumbe fuglas ne magon singan.


.... Bo tak!! ...
~attore    20.04.2008 @00:24:25
Dziękuję
_______
"Where I was, I had wings I couldn't fly
Where I was, I had tears I couldn't cry..."

"W moim początku jest mój kres..."
~Trine    20.04.2008 @00:22:18
dzieki za obserwacje :D
~Trine    20.04.2008 @00:21:18
dzieki wielkie! zapraszam częsciej!
~Adam3    19.04.2008 @22:48:24
pozdrawiam.
~AdrianaSzopinska    19.04.2008 @21:47:17
dziękuję
~alliiss    19.04.2008 @20:53:12
dzieki pozdrawiam
~julekjestfajny    19.04.2008 @20:29:22
dziękii i zapraszam do reszty mej skromnej galeryji
_______
~Klarens    19.04.2008 @20:19:33
Dziekuję ślicznie
Pozdrawiam
~magGgy    19.04.2008 @18:18:47
thx.
_______
Uuk?
~kszewczyk    19.04.2008 @17:44:08
Dziękuję
_______
kanon fotografii to NIKON
~karina2007    18.04.2008 @20:35:33
dziękuję
~kolorowysmuteczek    18.04.2008 @13:21:30
dzięki
~aall    17.04.2008 @22:04:21
dzięki
~werse    17.04.2008 @22:00:11
nie chce zebys zle to odebrala ale wole cie w zdjeciach bardziej "problemowych" a nie kwiatki listki pszczolki i krasnale ogrodowe.Ale oczywiscie kazdy ma prawo swojego wyboru Pozdro
~guli    16.04.2008 @22:34:56
dzieki
~darekielb    16.04.2008 @22:00:49
Jestem pierwszą osobą mówisz, oby nie ostatnią.
Tutaj potwierdza się powiedzenie "wszyscy widzą, ale nieliczni sa w stanie zobaczyć"
_______
"Czasem lepiej milczeć i wydać się idiotą,
niż odezwaniem się rozwiać wszelkie wątpliwości"
~florek41    16.04.2008 @21:45:24
Dziękuję.
~Attentionn    16.04.2008 @21:09:20
od kwiatów nie? haha :p
~sevenoo    16.04.2008 @20:35:40
dziekuje bardzo
~artrosis    16.04.2008 @20:30:00
dziekuje
_______
Największym szczęściem jest kichnąć, kiedy się ma ochotę...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt